PRIMARK - MÁ CENU TAM VYRAZIT?



"Přijde mi, že do ČR jde odpad, kterej se v zahraničí neprodá.."

Poslední dva roky jsem byl čím dál tim víc nervózní z toho, že prostě nejsem schopen si v ČR koupit oblečení, které by se mi líbilo, nebo mě prostě nějakým způsobem ohromilo. Vždycky když se rozhodnu jet s přítelkyní nakupovat, obejdu krámy a koupím si ve finále tak maximálně “Longer MENU” v KFC. Přijde mi, že do ČR jde odpad, kterej se v zahraničí neprodá a tady se to vydává za novou “high fashion” kolekci. Snad úplnou náhodou jsem se dozvěděl od sestry o Primarku, která tam nakoupila snad všechny Vánoční dárky. Vlastně jsem si nic o Primarku nezjišťoval, jen jsem věděl, že něco takovýho existuje, ale v zápětí jsem si projel pár videí na YouTube, kde lidi ukazovali naprosto skvělý věci a dokola opakovali, jak byly za skvělou cenu. 

“Sakra, tak tam musim jet!”

Jasně chtěl jsem jet do Primarku, ale co cesta. Drážďany nejsou úplně tak blízko a vlak se mi taky nezdál jako nejlevnější záležitost. Náhoda se o to postarala sama. Nikdy jsem nikam nezadával svojí e-mailovou adresu pro odběr mailů o nějakých slevách atd., ale asi jsem ji zadal někde, kde jsem neměl, a pár takových mailů mi začalo chodit. Jedním z mailů byl ten s názvem “NÁKUPY V PRIMARKU ZA SKVĚLOU CENU”. I kdyby tam bylo napsáno, že dostanu něco zadarmo, tak bych to snad nikdy neotevřel, ale tohle mě prostě nějak zaujalo. Volných termínů na tenhle zájezd bylo už pár a skvělá cena? Za skvělou cenu to fakt bylo!

“Muslimský demonstrace v Drážďanech”

Když už se měl blížit termín, kdy do Primarku s přítelkyní vyrazíme, přišel nám mail o tom, že se nikam nejede z důvodu nebezpečí při muslimských demonstracích. Koho by to nenaštvalo, ale termín jsme odložili na 7.2 a nějak extra jsme to neřešili. Když se vrátím k té ceně, tak pro studenta cesta pouze do Drážďan vyjde na cca 700,-. My jsme vyrazilli s agenturou, která chtěla za cestu tam i zpět pouze 329,- ! Sami jsme nevěřili v bezproblémový výlet plný komfortu, ale mýlili jsme se. 

“Tak jsem na to všechno zvědavej..” 

Brzo ráno jsme vyrazili vlakem “City Elefant” z Masarykovo nádraží. Perfektní pohodlnej vlak, kterej narozdíl od těch klasických nedrncal na kolejích tak, že člověk neměl chvíli klidu. Cesta měla trvat 3 hodiny a neuvěřitelně rychle utekla. 

“Primark kousek od nádraží.” 

Po příjezdu do Drážďan jsme do OC, kde se nachází Primark šli tak maximálně 10-15 minut. Je to opravdu kousek a člověk se tam nemá téměř šanci ztratit. Po příchodu do Primarku mi nastal v hlavě chaos. S přitelkyní jsme se rozdělili a dali si za dvě hodiny sraz, protože nám bylo jasný, že 3 patra společně asi nikdy neprojdeme. Já jsem se teda odebral do oddělení pro pány. Možná půl hodiny jsem po Primarku chodil opravdu jako idiot, kterej neví co si koupit, protože je tam toho fakt moc. Prošel jsem to jednou, dvakrát, pětkrát.. Pokaždý jsem našel novej kus hadru, kterej jsem předtim neviděl a “košík” kterej v Primarku půjčují na ty haldy hadrů, jsem měl po chvilce skoro plnej. 


 “A co ty ceny tam prosimtě?”

Ceny byla věc, která mě tam vlastně naprosto šokovala. Čekal jsem, že to bude levný, ale že si koupim kabát, kterej tady v H&M mají “ve slevě” za 1699,- a v Primarku ho zlevní z 45€ na 25, to se v ČR asi nikdy nestane. V přepočtu na český kačky mi přišlo fakt všechno hrozně levný a slevy, který jsem tam chytil byly fakt super.

Primark je sice dobrá věc, ale abys nebyl zklamanej..”

Lidi mi říkali, abych si od toho moc nesliboval, že ten Primark neni tak slavnej, jak to vypadá. Já mám ten názor, že je to fakt skvělej obchod, kde jsem měl zase na chvíli pocit, že mam tu možnost si na sebe něco pořádnýho koupit. Utratil jsem 94€, což je hodně málo v poměru toho, co jsem si všechno koupil. 

“Takže má cenu tam jet?”

Rozhodně bych to všem jenom doporučil. Kdo smrtelně nesnáší cestování vlakem jako já, tak do Drážďan vlakem klidně vyrazit může. Člověk zjistí, že jde vlakem cestovat i pohodlně a neni to taková hrůza, kterou nám tady ČD obyčejně nabízí.




------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Ještě na závěr přidávám VIDEO, které jsem natočil pro všechny, kdo došel až na konec totohle článku.

Pokud tě video zaujalo klidně mi dej ODBĚR !

Doufám, že se článek líbil a případné dotazy mi napište do komentářů.  


KAREL.

3 komentáře:

  1. Primark ma nekvalitne veci, ktore sa rychlo znehodnotia a Nemecko ma akurat super image, realita je ina, kto si to nezazije, asi nepochopi, clovek musi dlhodobejsie v danej krajine zit... a kabat dlhsie ponosit... kazdopadne je super, ze si mal pekny zazitok, to je podstatne

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nedávno byla v Drážďanech a bylo to vážně fajn. Byla jsem tam úplně poprvé, takže to pro mě bylo celkem nové. naštěstí jsem si na https://jacestovatel.cz/media/primark-drazdany-vse-co-potrebujete-vedet přečetla o tom, jak to tam chodí, takže jsem aspoň trošku věděla co a jak.

    OdpovědětVymazat